dinsdag, januari 31

De opdracht was in het begin heel erg onduidelijk. Bij de laatste les kwam steeds meer duidelijkheid naar voren. Wij gingen positief en gedreven aan de slag.

Wij hebben veel tijd gestoken in de opdrachten van beeldend vorming. Het verliep niet helemaal zoals het zou moeten horen. Er stopte onverwachts iemand en Daphne was steeds niet helemaal fit. Wij konden daarom ook niet veel doen en hebben het uitgesteld, totdat Daphne weer wat beter was. Wij hebben met zijn alle steeds afgesproken op  school, zodat we konden overleggen en bespreken wie wat zou doen. Wij hebben er wel veel tijd in gestoken en aandacht aan gegeven.

Wij hebben geoefend met de dimensies en labelen. Dat vonden wij in het begin nog wel lastig, maar nu hebben wij een flinke categorie van elke dimensie. Wij hebben dimensie 4d ( bewegende beelden) weinig in het blok geplaatst, maar wij begrijpen dit wel.  Ook hebben wij de drie periodes (modern, postmodern, klassiek) toegepast in de beelden. In het begin vonden wij dit nog wel moeilijk, maar wij zijn er steeds beter in geworden.
Onze visie is zeker ontwikkeld in het vak beeldend vorming. 


Ook hebben wij geleerd dat een beeld niet zomaar een beeld is. Wij hebben geleerd dat er in een beeld allerlei beeldaspecten zitten en daarbij hebben wij geleerd dat de beelden allerlei ontwikkelingsfases horen.


Wij hebben de beelden gekozen, omdat vinden dat deze beelden het beste passen bij de fases en bij ons thema. Wij hebben geen beelden vervangen door andere beelden. 


Wij hebben erg genoten van deze opdracht en zijn heel blij met het eind resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten